איך להלבין שיניים?

אחת השאלות העיקריות אשר מטופלים בתחום האסתטיקה הדנטלית שואלים אותנו היא איך להלבין שיניים כך שגם יישארו לבנות לאורך זמן? התשובה לכך היא טיפול הלבנת שיניים הניתן לביצוע במספר שיטות, כמפורט במאמר.

מהי הלבנת שיניים ולמה היא מסייעת?

הלבנת שיניים עובדת על שכבת השן הנקראת דנטין. שכבה זו נפגעת במשך השנים וכתוצאה מכך, היא מתמלאת בכתמים הקשים להורדה. הדבר יכול להיגרם כתוצאה משתיית או אכילת רכיבי מזון בעלי צבעים עזים (כגון: קפה, תה, יין אדום, תבלינים צבעוניים ועוד), או כתוצאה מעישון.

טיפול הלבנת שיניים המוגדר גם כטיפול אסתטיקה דנטלית, משנה את גוון השיניים באמצעות חומרים (ג’ל), הנמרחים על השיניים או על סדים הממוקמים על השיניים. על מנת לבצע את הטיפול על הצד הטוב ביותר, יש לבדוק את מצב השיניים החיות והמלאכותיות, שכן קיימת השפעה שונה של החומרים. כמו כן, ייתכן ותידרשו לעבור ניקוי אבנית ע”י שיננית.

מתי ואיך להלבין שיניים?

לאנשים רבים ישנה תופעה מוכרת בשיניים, והיא היווצרות כתמים כהים על השיניים ו\או שיניים צהובות. הכתמים הקיימים על שכבת השן הפגועה נגרמים ממאכלים שונים, משתיית תה וקפה ומעישון סיגריות.

שיניים צהובות ומוכתמות פוגעות קשות במראה האסתטי של הפנים, ובהרגשה האישית. הלבנת שיניים שומרת על אסתטיקת הפה ומאפשרת לשיניים לחזור למראה הלבן ,הבוהק והיפה של השיניים, תוך שמירה על שלמות השיניים, ושימת דגש על בריאות הפה.

כיצד נעשית הלבנת שיניים?

אז איך להלבין שיניים בצורה מקצועית, שגם יישארו לבנות לזמן רב, וגם באופן שלא יגרום לפגיעה כלשהי בשיניים? חשוב יותר מהשאלה איך להלבין שיניים היא שאלת האיפה להלבין שיניים. חשוב לדעת כי הלבנת שיניים איכותית, מקצועית וכזו שמחזיקה לאורך זמן, נעשית במרפאה על ידי רופא שיניים, באמצעות חומר איכותי, בעדינות ובזהירות רבה. הלבנת השיניים מכילה חומר פעיל המחמצן את שכבת הדנטין שהוכתמה במשך השנים ומלבינה את השיניים.

ישנן שיטות שונות להלבנת שיניים, שיטה להלבנת השיניים החיות בפה, שיטה להלבנת השיניים הלא חיות בפה ושילוב של שתי השיטות. כאשר את הטיפולים ניתן לבצע במרפאת שיניים או בבית.

חשוב לדעת, כי טיפול הלבנת שיניים אינו מתאים במצבים מסוימים:

  • כאשר קיימת רגישות לחומרים פעילים וחמצן בשן.
  • כאשר קיימת רגישות גבוהה בשיניים.
  • כאשר קיים חוסר בציפוי זגוגית השן.
  • בזמני הריון או הנקה.

איך להלבין שיניים באופן מקצועי?

מטופלים רבים שואלים אותנו איך להלבין שיניים באופן מקצועי? מומלץ לבקר במרפאת השיניים בכדי לבדוק את בריאות רקמות הפה והשיניים. וכן רצוי לבקר אצל שיננית להסרת אבנית וכתמים חיצוניים לפני כל הלבנת שיניים ביתית או מקצועית. הלבנת שיניים תעשה לאחר טיפול פה הכולל סתימות וטיפול במוקדי עששת.

כמו כן, ראוי להימנע מהבהרת השיניים כשיש רגישות לחומרים פעילים וחמצן בשן, בזמני הריון או הנקה, כשיש רגישות גבוהה בשיניים, כשקיים חוסר בציפוי זגוגית השן.

מרפאת שיניים מקצועית שמה דגש רב על איכות ללא פשרות

מרפאות השיניים שלנו מצוידות במכשירים טכנולוגיים שהם המילה האחרונה בתחום הלבנת השיניים. ישנו צוות רפואי המשתמש בחומרים דנטליים מהטובים והמתקדמים מסוגם. הטיפול ייעשה תוך הקפדה על איכות גבוה ועמידה בכל דרישות משרד הבריאות. שירות אישי ללא פשרות. אנו שמים דגש מיוחד על שימוש בחומרים הטובים והאיכותיים ביותר, ועל רמת הטיפול האישי, על מנת שאתם תוכלו ליהנות מטיפול מקצועי יחד עם תוצאות שנשמרות לזמן רב מאוד.

לשיניים בוהקות ולבנות

הלבנת שיניים מאפשרת לכל אדם לחזור למראה הזוהר והבוהק של השיניים, ליהנות מאסתטיקה מושלמת, מאפשרות לחייך בצורה משוחררת בלי דאגה וחשש כלשהו.

אל תהססו לפנות למומחים ביותר בתחום רפואת השיניים. אצלנו תיהנו משרות אדיב ומסור מהטובים והמובילים ברפואת השן. בין השאר, אנו מעניקים כר רחב של טיפולי שיניים שונים. כמו כן, אצלנו במרפאה מבצעים גם ציפוי שיניים מחרסינה.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים:

שתלים בשיניים מחיר

מחיר השתלת שיניים יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, לרבות המיקום, מורכבות המקרה, החומרים בהם נעשה שימוש, מומחיותו של רופא השיניים וכל הליכים נוספים הנדרשים. חשוב

Translate »